Wednesday, January 30, 2008

Όλα 8

Φανταστικές συζητήσεις στα παρασκήνια της εκπομπής του Θέμου Αναστασιάδη (αν και οι προσκεκλημένοι ήταν από παλαιότερες εκπομπές, δε γίνεται να μείνουν ανεκμετάλλευτοι):



Θέμος- Μάκης

Μάκης: δεν το παράκανα με το « μωρή χαμούρω » ε?

Θέμος: καλά τόσες μέρες μου έχεις κατεβάσει…

Μάκης: άλλο αυτό!

Θέμος: κι όμως,δε σου κρατάω κακία ρε Μάκη.

Μάκης: κρατάς όμως το 40% της εφημερίδας. Ούτε εγώ θα σου κρατούσα κακία.

Θέμος: λοιπόν, τι λες? Θα μου δώσεις και το μερίδιό σου?

Μάκης: μόνο για 5,2 εκατομμύρια ευρώ!

Θέμος: με γδύνεις μωρή χαμουρίτσα..



Καμπουράκης – Μάκης

Καμπ.: έχεις καμιά καταγγελία για τον Αυτιά, κανένα σκανδαλάκι?

Μάκης: τι να έχω ρε Δημήτρη? Για αυτόν σκάνδαλο θα ήταν να μασκαρευτεί τις απόκριες.

Καμπ.: πρέπει να ψάξουμε καλύτερα! Θα το πληρώσει που με είπε χοντρό..

Μάκης: Δημήτρη σύνελθε! Δε θέλεις να εκδικηθείς τον Χίο καλύτερα?

Καμπ.: μα συγκρίνεται το ένα με το άλλο? Στο MEGA, έτσι κι αλλιώς, το είδαν το DVD, αλλά δε γίνεται να προσβάλλουν το sex symbol και να μένουν ατιμώρητοι.



Τρέμη - Θέμος

Τρέμη: … και δηλαδή εσένα στο έδειξε ολόκληρο?

Θέμος: ναι παιδί μου. Μέχρι το τσιγάρο μετά.

Τρέμη: α, τι σκρόφα! Και τι ρωτάω: «αυτό είναι μόνο?» και μου λέει «τελείωσε η μπαταρία»

Θέμος: θα τρόμαξε από το μάτι σου που γυάλιζε Όλγα μου.




No comments: